سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانلود کلیپ«ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون»
 

 کلیپ«ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون»

یستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون که قسمت دوم نماهنگ معروف «ایستاده ایم» است، نظیر قسمت نخست آن، داستان گروهی جوان انقلابی است که این بار در حاشیه یک روز گرم در خلیج فارس، دست به کاری خارق العاده می زنند. این نماهنگ روایتی است از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز 655 در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه.

این نماهنگ که تولید آن بیش از 2 سال زمان برده است، از 50 نمای فول سی جی و 170 نمای ترکیبی از سی جی و رئال تشکیل شده است. جلوه های ویژه میدانی و بصری پیچیده و ویژه این نماهنگ، به طور کامل توسط نیروهای ایرانی و در داخل کشور انجام شده است.
  • شماره : 12378
  • بازدید : 1209 مرتبه دیده شده
  • تاریخ : 1395/5/30،‏ 9:59

+ نوشته شـــده در یکشنبه 95 مرداد 31 ساعــت ساعت 6:26 عصر تــوسط قنبریان | نظر
عکس/ بنری جالب برای بنا

عکس/ بنری جالب برای بنا

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که موفق به کسب 2 مدال برنز توسط سعید عبدولی و قاسم رضایی در رقابت های المپیک ریو شده بودند بامداد یکشنبه سی و یکم مرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران بازگشتند.

عکس/ بنری جالب برای بنا


+ نوشته شـــده در یکشنبه 95 مرداد 31 ساعــت ساعت 5:26 عصر تــوسط قنبریان | نظر
عکس/ پست اینستاگرامی کمیل قاسمی

عکس/ پست اینستاگرامی کمیل قاسمی

اولین پست اینستاگرامی کمیل قاسمی پس از کسب مدال نقره المپیک.

عکس/ پست اینستاگرامی کمیل قاسمی


+ نوشته شـــده در یکشنبه 95 مرداد 31 ساعــت ساعت 4:58 عصر تــوسط قنبریان | نظر
اینفوگرافیک/ فرمان دست ماست!

اینفوگرافیک/ فرمان دست ماست!

با توجه به اینکه اینترنت تبدیل به زبانی رایج? علی الخصوص بین جوانان شده است? یکی از مهمترین مسایلی که این روزها جامعه ما را تهدید می کند? شکسته شدن قبح ارتباط با نامحرم است.

به گزارش فرهنگ نیوز؛ با توجه به اینکه اینترنت تبدیل به زبانی رایج? علی الخصوص بین جوانان شده است? یکی از مهمترین مسایلی که این روزها جامعه ما را تهدید می کند? شکسته شدن قبح ارتباط با نامحرم است. در اینفوگرافیک زیر به ابعاد مختلف این مهم که به همتفرهنگسرای رسانه تولید شده است می پردازیم.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 95 مرداد 31 ساعــت ساعت 11:27 صبح تــوسط قنبریان | نظر بدهید
صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30

صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30

صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30 صفحه اول روزنامه های سیاسی 95/05/30


+ نوشته شـــده در شنبه 95 مرداد 30 ساعــت ساعت 9:51 صبح تــوسط قنبریان | نظر بدهید
عکس/ مسئولین همیشه در صحنه!

عکس/ مسئولین همیشه در صحنه!

مسئولین همیشه در صحنه را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

عکس/ مسئولین همیشه در صحنه!


+ نوشته شـــده در شنبه 95 مرداد 30 ساعــت ساعت 9:29 صبح تــوسط قنبریان | نظر بدهید
پوســــــــتر/ در جنــــــــگ احزاب پیـــــــــروزید اگـــــــر.

پوستر / در جنگ احزاب شما پیروزید اگر...

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:«در جنگ احزاب وقتی سرباز شجاع اسلام علی بن ‌ابی طالب علیه‌السلام به میدان عمروبن‌عبدود وارد شد، پیغمبر فرمود: «قد برز الایمان کله الی الکفر کله» کفار همه‌ی نیروی خود را در عمروبن‌عبدود متمرکز کردند، او را به میدان اسلام فرستادند اما نیروی رزمنده‌ی مؤمنِ اسلام یعنی امیرالمؤمنین او را در خاک و خون غلتاند.( 1359/7/4). اگر بخواهیم جبهه‌ی امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی را در صدر اسلام مشابه‌سازی بکنیم، میشود جنگ احزاب، همه‌ی قدرت‌طلبان و جنایت‌کاران مقابل جمهوری اسلامی صف کشیده‌اند... وقتی ایمان در دل قوی شد، مواجهه‌ی با همه‌ی مشکلات آسان میشود.»( 95/4/12). تصویر سازی‌ای از صحنه نبرد حضرت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) با عمروبن‌عبدود در جنگ احزاب را با عنوان «در جنگ احزاب شما پیروزید اگر...» منتشر شده است

پوستر / در جنگ احزاب شما پیروزید اگر...


+ نوشته شـــده در شنبه 95 مرداد 30 ساعــت ساعت 9:19 صبح تــوسط قنبریان | نظر بدهید
پوستر/ زندگی به سبک منتظر-

پوستر/ زندگی به سبک منتظر- 10

برای یک منتظر فراغتی که بیهوده صرف شود تعریفی ندارد. ارزش لحظات عمر را کسی درک می کند که از آن بهترین استفاده را می برد. لحظات منتظر به تحرکی هدفمند سپری می شود.

به گزارش گروه آیین و اندیشه فرهنگ نیوز، در زندگی هر فردی اوقاتی پیش می آید که از یک ماموریت یا کاری فارغ می شود و فرصت برای شروع یک کار جدید با توجه به علایق فرد مهیا می شود. البته این فرصت در زمان کودکی، نوجوانی و اوایل جوانی بیشتر از زمان های دیگر در اختیار انسان است که می تواند به نحو احسن از آن بهره ببرد و برای آینده خود و شروع یک زندگی مستقل مهیا گردد. 

معمولا کسانی که مشغول تحصیل هستند در ایام تابستان، اوقات فراغت چندماهه ای در اختیار دارند. فرصتی که می توانند با بهره گیری از آن مهارت ها و هنرهای جدیدی را فرا بگیرند و این زمان مناسب را به کارهای بیهوده اختصاص ندهند. اوقات فراغت؛ زمانی است که از یک سو، مناسب ترین بستر رشد و شکوفایی استعدادهای گوناگون و از سوی دیگر، زمینه ساز بسیاری از انحرافات و بزهکاری هاست.

در فرهنگ اسلامی، فراغت به معنای بی کاری، بطالت و تنبلی وجود ندارد. انسان مسلمان نمی تواند وقت را به بیهودگی بگذراند. خداوند کریم به حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم می فرماید:
 
«اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسراً، فاذا فَرَغْتَ فَانْصَبْ وَ اِلی رَبِّکَ فَارْغَبْ»؛ همانا همراه سختی ها، آسانی و آسودگی است؛ پس هرگاه فراغت پیدا کردی، خود را به کار دیگری مشغول کن و تن پروری و تنبلی پیشه مکن و به سوی خدا و رضایت او رغبت کن. سوره الشرح/ آیه 7
 
امام زین العابدین علیه السلام ـ در دعا ـ گفت: 
 
«وَ اشغَلْ قُلوبَنا بِذِکرِکَ عن کُلِّ ذِکرٍ ، و ألسِنَتَنا بشُکرِکَ عن کُلِّ شُکرٍ ، و جَوارِحَنا بطاعَتِکَ عن کُلِّ طاعَةٍ ، فإن قَدَّرتَ لنا فَراغا مِن شُغلٍ فاجعَلْهُ فَراغَ سلامَةٍ ، لا تُدرِکُنا فیهِ تَبِعَةٌ ، و لا تَلحَقُنا فیهِ سَأمَةٌ ، حتّى یَنصَرِفَ عنّا کُتّابُ السَّیّئاتِ بصَحیفَةٍ خالِیَةٍ مِن ذِکرِ سَیِّئاتِنا ، و یَتَوَلّى کُتّابُ الحَسَناتِ عنّا مَسرورِینَ .
 
دلهاى ما را با یاد خود از هر یادى و زبانهایمان را با سپاس خود از هر سپاسى و اندامهایمان را با طاعت خود از هر طاعت دیگر باز دار و اگر فراغت از کارى براى ما مقدّر فرموده اى آن را فراغتى سالم قرار ده که در آن گناهى ما را نرسد و دلزدگى به ما روى نیاورد، تا فرشتگان نویسنده بدیها با نامه اى خالى از گناهانِ ما برگردند و نویسندگان نیکیها، شادمان از حسناتى که براى ما نگاشته اند مراجعت کنند.»

برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آنکلیک کنید


+ نوشته شـــده در شنبه 95 مرداد 30 ساعــت ساعت 9:14 صبح تــوسط قنبریان | نظر بدهید
برندگان «طبس» معرفی شدند/ تندیس جشنواره برای حامد زمانی

برندگان «طبس» معرفی شدند/ تندیس جشنواره برای حامد زمانی

مراسم پایانی دومین جشنواره شعر، سرود و موسیقی ضد استکباری «طبس» با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین پایانی دومین جشنواره شعر، سرود و موسیقی ضد استکباری «طبس» چهارشنبه 27 مرداد ماه با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور قابل توجه هنرمندان و گروه های شرکت کننده جشنواره برگزار شد، برگزیدگان بخش های سرود، موسیقی، شعر و نماهنگ معرفی شدند.

هیات  داوران بخش نماهنگ دیپلم افتخار جشنواره را به نماهنگ «گله از گرگ» به کارگردانی حامد جلالی کاشانی و نماهنگ «مرگ بر آمریکا» به کارگردانی حمید عبدالله زاده تقدیم کرد. در این بخش تندیس جشنواره به نماهنگ «ارغوان» به کارگردان مهدیار عقابی تقدیم کرد.

هیات داوران بخش شعر نیز دیپلم افتخار جشنواره را به مجید موسوی، علیرضا رجبعلی زاده کاشانی و مهدی جهاندار تقدیم کرد. تندیس این بخش هم به آرش پورعلیزاده و آرمین یوسفی و جایزه ویژه استاد سبزواری نیز به حسن خسروی وقار اهدا شد.

در بخش موسیقی نیز هیات داوران ضمن تقدیر از اثر «نحن نقاوم» از مرتضی حیدری آل کثیر، دیپلم افتخار جشنواره را به اثر «جرم پرواز» از پویا بابایی تقدیم کرد. تندیس جشنواره  در این بخش نیز به قطعه های «آزادی قدس» از جواد حسن زاده، «عمار داره این خاک» از حامد زمانی و «من و کاخ سفید یهویی» از علی نصیرنژاد تقدیم گردید.


+ نوشته شـــده در شنبه 95 مرداد 30 ساعــت ساعت 9:13 صبح تــوسط قنبریان | نظر بدهید
گزارش تصویری شب موسیقی دومین جشنواره ضد استکباری طبس

 

گزارش تصویری شب موسیقی دومین جشنواره ضد استکباری طبس

 

 

















+ نوشته شـــده در شنبه 95 مرداد 30 ساعــت ساعت 9:9 صبح تــوسط قنبریان | نظر بدهید