سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هوای اربعـــــــین

بده اذنی که تا هستم در این دنیا،

ببینم من دوباره کربلا آن شور و غوغا را

افسران - بده اذنی که تا هستم در این دنیا، ببینم من دوباره کربلا آن شور و غوغا را

سلام علیکم

هوای اربعین دارد دل بیچاره ام یارا
نگاهی کن نگاهی کن دل بیچاره ما را

نمی دانم دوباره می رسم تا کربلا یا نه
کنم جاری به لب آقا قسم بر جان زهرا را

همین حالا ببر ما را بهشت کربلای خود
چه تضمینی ست تا بینم طلوع صبح فردا را

نیم لایق نیم قابل ولی آقا قبولم کن
که چون قطره در آن وادی ببینم صحن دریا را

بده اذنی که تا هستم در این دنیا
ببینم من دوباره کربلا آن شور و غوغا را

غرض این بود یا مولا نگاهی سویم اندازی
وگرنه از قدیم احسان نمودی بی سر و پا را



شاعر: ناصر شهریاری


+ نوشته شـــده در دوشنبه 95 آبان 10 ساعــت ساعت 9:48 صبح تــوسط قنبریان | نظر بدهید
برچسب ها: اربعین حسینی، عاشورا، ششگوشه، یاحسین، ناصر شهریاری